26 Mart 2012 Pazartesi

Hafta sonu modelleri

Günaydın herkese :)

Her günü Cuma tadında ve neşesinde geçecek, beklediğiniz tüm güzel haberlerin  gerçek olduğu bir hafta dilerim.

Eminim hepimiz dünkü muhteşem bahar gününün keyfini çıkarttık. Kimimiz sahilde yürüyüşler yaptı, kimimiz eski dostları ile buluşup pazar kahvaltısı mutluluğunu paylaştı. Çocuklar, anne ve babalarıyla birlikte parklarda bahçelerde eğlendi, uçurtmalar uçuruldu. Kimimiz içine dolan bahar neşesi ile, içinde bulunduğu depresyondan çıkıp, yeniden aşk şarkıları söyledi.

Ben de "tekne kazıntısı" diye tabir ettiğimiz, benden 17 yaş küçük erkek kardeşimle çook güzel bir sabah geçirdim. Birlikte yapılan kahvaltı ve sohbetin keyfini anlatacak kelime bulamıyorum. Önümüzdeki hafta, 1 Nisan'da, gireceği YGS sınavı öncesi kafasını boşaltmak için buluştuk. Biz de aynı yollardan geçmemize rağmen, dışarıdan gözlemci olunca, çocukların ne kadar da zor bir süreçten geçtiklerini görüyor insan. Sistemin eleştirisini başka bir güne bırakıp, sınava girecek herkese başarılar diliyorum.

Hafta sonunun keyifli ve yoğun koşturması arasında, kendimle baş başa kalmak için yine hobime sarıldım ve yeni modeller tasarladım.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder