24 Nisan 2012 Salı

23 Nisan, neşe doluyor insan!!!



Merhaba,

23 Nisan bayramımızı tekrar kutluyorum. 23 Nisan Pazartesi olduğu için 3 güne çıkan hafta sonuna, sıkıştırılmış bir Ankara asker ziyareti ve yeni ürünler sığdırabildim.

Yaptığım ürünlerin, yapımını içeren videolar ve resimler de paylaşacağım, böylece benim gibi hobi meraklıları görüp, uygulayabilecekler.

Lapis taşı uygulamaları:






















Ve tabi ki, dekoratif eşyalar:

 Yıldızlı mumluk.
 Ayaklı veya duvara asarak kullanabileceğiniz ayna.
Sevdiklerinizi hep yanınızda hissetmenize yarayacak minik masa çerçeveleri. 











Fikir fikirden üstündür diyerek, "olsa ne hoş olurdu" dediğiniz dekorasyon önerilerinizi de bekliyorum.

2 yorum:

  1. Dekoratif eşyaların gerçekten enfes Sarecim...Eve enerji katar bunlar,devamm... :)

    YanıtlaSil
  2. Önerilerini de bekliyorum Nil'im :)

    YanıtlaSil