14 Haziran 2012 Perşembe

Geri dönüş


Uzun bir aradan sonra merhaba J

Epeydir ortalarda olmadığımın farkındayım, ama bu zaman içinde gerçekten boş durmadım.

Yeni ürünler üretmeye devam ederken, bir yandan da “Sare Turacı” markasını almak ve internet sitemi oluşturmak için çalıştım. Uzun, yorucu bir o kadar da keyif ve heyecan verici bir süreçten geçtim. Laptopun kapağını delicesine hırsla ve öfkeyle kapattığım zamanlar da oldu, denemelerimin olumlu sonuç vermesi sonucu, havaya zıpladığım da. Size şu kadarını söyleyeceğim, insan yeteri kadar ve gerçekten isterse, yapamayacağı şey yok. Web tasarımı konusunda hiiiiiç bir bilgim ve deneyimim olmamasına rağmen, araştırmalar, öğretici internet videoları yardımı ile oluşturdum sitemi ve artık yayına geçtik J

Satın almak istediğiniz veya size özel tasarım siparişleriniz için, www.sareturaci.com adresinden, mail veya telefon yolu ile benimle iletişime geçebilirsiniz.

Polimer kil ve uygulamaları ile ilgili soruları blogum üzerinden cevaplamaya devam ediyorum.

Sizinle görüşemediğimiz zaman içersinde yaptığım tasarımlarım:



     


















3 yorum:

  1. Çok guzel bunlar, ellerine saglık

    YanıtlaSil
  2. Yakışıklı yeğenimin kepli fotoğrafı, evimin dekorasyonuna uygun renklerde tasarlanmış, "Sare'nin elinden" çıkmış çerçevede duruyor evimin baş köşesinde...Hem fotoğraf çok özel ve anlamlı, hem de çerçevesi :)

    YanıtlaSil